Stranice

2. lip 2012.

Alati za iscjeljivanje emocija

Proces od šest koraka za produhovljenje vašeg emocionalnog sebstva  




1. korak: 
Zapišite događaj ili točno ponašanje druge osobe o kojoj se radi. Na primjer,možda je bila gužva u prometu na autoputu ili se vaš partner naljutio na vas. Prvi korak je da samo objektivno zapišete što se dogodilo izvana.

2. korak
Zapišite objektivno svoj odgovor na događaj ili drugu osobu. Na primjer, vašodgovor na prometnu gužvu je možda bila nestrpljivost i ljutnja. Vaš odgovor na vašeg partnera možda je bio obrambeni stav i ljutnja. Drugi korak je da samo objektivno zapišete kako ste odgovorili, bilo da je to bilo prikladno ili neprikladno.

3. korak
Ovo je ključni korak. Izaberite gledati na događaj ili na ponašanje druge osobe kao na svog majstora učitelja koji vas uči lekciju koju morate naučiti. Zamislite kako su taj događaj ili osoba instrument koji Bog koristi kako bi vas naučio lekciju i kako bi vam dao priliku za duhovni rast. Vaš negativni odgovor uvijek proizlazi iz činjenice da vi ne gledate na situaciju kao na učenje, lekciju, izazov i priliku za rast. Prometna gužva je vaš majstor učitelj. Ljutnja vašeg partnera je vaš majstor učitelj.

4. korak:  
Napravite popis svih psiholoških i duhovnih kvaliteta za koje vam je dana prilika da ih naučite. Prva stvar koju vas ljudi uče je primjer «kako ne biti» (kao u lošem primjeru partnera). To je dobra lekcija za vas. Neki ljudi postavljaju dobre primjere a neki postavljaju loše primjere. Vi možete učiti iz oba. Vi znate kakav je osjećaj biti na drugom kraju kada se netko razljuti i napada vas, te vas to uči da ne budete takvi. To je obično prva lekcija koju učimo. U primjeru prometne gužve vi učite strpljenje, sklonost a ne vezanost, da gledate na stvari kao na lekcije, prepuštanje i tako dalje.  U primjeru s vašim partnerom vi ste podučavani da:

  • Ostanete centrirani da posjedujete svoju vlastitu osobnu snagu da imate postavljen svoj mjehur zaštite tako da njegov/ njezin nadmoćni odgovor sklizne niz vaš mjehur poput vode niz pačja  leđa, 
  • da sami stvarate svoje vlastite emocije a ne da dopustite svojem partneru da izaziva vaše emocije,
  • da ne dopustite svojem partneru da vas stavi u položaj pobijeđenog, 
  • da komunicirate sa svojim partnerom na snažan, ispunjen s ljubavlju način a ne na obrambeni, napadački način, 
  • da raspravljate a ne da se svađate. 
  • odgovoriti, a ne reagirati; 
  • biti majstor, a ne žrtva. 
  • Zauzeti se za sebe. 
  • Napraviti dobar izbor o tome kada govoriti ili kada biti tih. 
  • Opraštanje, bezuvjetna ljubav, sklonost, ne vezanost da gledamo na stvari kao na lekcije. Neranjivost.
  • Transcendiranje ega. 
  • Tražiti najprije ljubav i vrijednost u sebi i od Boga, a ne tražiti je najprije od svog partnera. 
  • Strpljenje, dati bolji primjer. 
  • Uspregnuti se od dobivanja psihološke bolesti svoga partnera i biti iscjelitelj a ne pacijent. 
  • Biti duhovan a ne egoističan. 
  • Nevezanost. 
  • Objektivnost. 
  • Održati ispravan odnos prema sebi i ispravan odnos prema Bogu koji su dva najvažnija odnosa u vašem životu, čak i ispred vašeg partnera.

Veoma preporučujem da koristite ovaj popis kvaliteta u ispitivanju budućih lekcija. Tako mnogo lekcija koje učimo su ustvari iste lekcije s popisa, ponavljane iznova i iznova.

5. korak: 
Nakon nabrajanja svih prekrasnih lekcija i zlatnih grumena mudrosti koje ste naučili, blagoslovite ili zahvalite drugoj osobi u svojim mislima (ili osobno) što vam je dala priliku da naučite te lekcije. Čvrsto odlučite, da kada budete testirani u narednom danu, tjednu ili mjesecu, da ćete biti mentalno snažni i spremni da prikladno odgovorite. Budite svjesni da ćete ponovno biti testirani, ili s istom osobom ili događajem ili s novom osobom i novim događajem, no to će biti slična lekcija.

6. korak: 
Zapamtite da ako uistinu naučite iz tog iskustva vi nikada nećete iznova morati iskusiti te negativne osjećaje ili zlostavljanje, od te osobe ili događaja ili bilo kojeg sličnog. Koristite ovaj proces od šest koraka kako biste svladali svoje emocije svaki puta kada upadnete u neugodnu emocionalnu situaciju. Koristeći ovaj proces i radeći ga na papiru, pomoćiće vam da jasnije vidite što se događa.

Dr Joshua David Stone - Psihologija duše

1 komentar:

  1. Srce mi se slomilo kad smo moj muž i ja prije sedam mjeseci imali veliki problem u braku. toliko strašno da je podnio zahtjev za razvod. rekao je da nikad više ne želi biti sa mnom i da me više ne voli. Pa je spakirao stvari iz kuće i natjerao mene i moju djecu da prođemo kroz mnogo boli. Pokušavao sam na sve moguće načine da ga vratim, nakon dugih molbi, ali bezuspješno. I potvrdio je da je odlučio i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se kući s posla, naletjela na starog prijatelja koji je tražio mog muža. Pa sam mu sve objasnila i on mi je rekao da je jedini način da vratim svog muža da odem kod mađioničara jer je i on to stvarno radio. Tako da nikada nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet drlola3085@gmail.com. Sljedeće jutro poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao i čarač me uvjerio da ću dobiti svog muža natrag u sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikada nisam vjerovao, pa je on razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez nadogradnje, pa me sljedeća dva dana, začudo, nazvao moj muž, koji me nije nazvao zadnjih 7 mjeseci, da mi kaže da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se vratio isti dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koju je prouzročio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza postala jača nego prije uz pomoć prekrasnog kotača. Stoga je moj savjet ako imate bilo kakvih problema kontaktirajte Dr.Lolu na: drlola3085@gmail.com ili ga kontaktirajte na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +2348069288604 .

    OdgovoriIzbriši