11. lip 2012.

Ponavljanje je majka znanja

Repetitio est mater studiorum
(latinska izreka)

                                                                         
A psihologija kaže: "Ponavljanje je majka navike".
U procesu samoiscjeljenja i transformacije negativnih energetskih obrazaca neophodno je ponavljanje kako bismo "programirali" našu podsvijest i prilagodili je na potrebnu frekvenciju. Sjetimo se koliko smo godina života proveli u tom neželjenom programu i koliko se naša podsvijest prilagodila takvoj frekvenciji. Koliko smo nesvjesno usvojili određene rituale od ustajanja iz kreveta pa nadalje, koliko smo navikli da kupujemo određene proizvode da smo ubijedili sebe da ne možemo koristiti druge, kakvu vibraciju smo oko sebe stvorili svojim mislima i emocijama. Ponavljanjem tih radnji mi smo programirali svoju podsvijest i radimo ih mehanički, bez razmišljanja, one se podrazumijevaju jer su postale dio našeg vibrantnog polja, mi smo podešeni na njihovu frekvenciju.

Koji je naš životni moto, ideja vodilja, najčešća poštapalica, glavna misao o životu i ljudima.  Imamo li svoje mantre, molitve, rituale pomoću kojih stupamo u vezu sa nadsvjesnim, božanskim, svojim višim ja.

Kada, kao dijete, počnemo učiti slova i brojanje, mi se saplićemo i zaboravljamo, ali upornim ponavljanjem mi to besprijekorno naučimo. Isto tako, u školi naučimo mnogo toga, iz fizike, hemije, geografije, matematike. Međutim, ako kroz život ne koristimo to znanje, mi ćemo ga zaboraviti jer izlazimo iz te vibracije čim nema ponavljanja. Znanje postoji neovisno o nama, ono ne može nestati kada  mi zaboravimo, ono i dalje titra na svojoj frekvenciji, potrebno je samo podesiti se na nju, jer smo sebi već dokazali da to možemo.

Mi imamo ogromnu moć u sebi, znanje je neiscrpno, bezgranično. Ponavljanjem privlačimo, širimo vibrantno polje, ne-ponavljanjem zaboravljamo, mijenjamo frekvenciju djelovanja. Izlaskom iz frekvencije štetnog i nezadovoljavajućeg ponašanja koje nas prati godinama, čišćenjem i dolaskom do nultog stanja, mi dolazimo u stadij novorođenčeta, odakle počinjemo učiti hodati, govoriti, brojati, ulazimo u frekvenciju poželjnog djelovanja i stalnim ponavljanjem mi se stabilizujemo i širimo u tom programu.

Nema komentara:

Objavi komentar